Adios Costa Rica

26 januari 2019 - San José, Costa Rica

Uitslapen vandaag, we hoeven pas om 9 uur de bus in naar het vliegveld. Dus lekker op het gemakje ontbijten, tassen pakken en alvast afscheid nemen van onze chauffeur Rolando.

Annemarie heeft een woordje in het spaans voorbereidt en spreekt Rolando toe. Die wil (helaas) met iedereen kussen. Daarna allemaal de bus in en naar het vliegveld. We gaan Costa Rica verlaten.

Costa Rica, een prachtig, groen land, fantastische natuur met zijn nevelwouden, vulkanen, bergen, oerwouden, prachtige vogels en andere dieren. Niet heel veel interessante steden. Vriendelijke, behulpzame bevolking. Goed eten en redelijk ontwikkeld. Kortom, beslist een aanrader. Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in dit ontzettend mooie land.

Straks stappen we in het vliegtuig en gaan we naar El Salvador. Ik ben benieuwd wat dat land te bieden heeft.

1. Karianne:
    26 januari 2019
    Op naar het volgende avontuur! Maar Costa Roca heeft alvast veel mooie herinneringen en plaatjes opgeleverd denk ik! Groetjes van ons een goede vlucht en pootjes en knuffels van Saar en Soof
  2. Else Smit:
    27 januari 2019
    Costa Rica ziet er prachtig uit. Ben benieuwd wat El Salvador jullie brengt. Veel plezier.
  3. Marion Ringeling:
    27 januari 2019
    Jeetje, wat gaat dat weer snel, op naarEl Salvador dan maar!!! Costa Rica is in ieder geval al geslaagd👍.
  4. Wil Blom:
    28 januari 2019
    Tjonge Costa Rica zit er al weer op. Het waren mooie ervaringen zo te lezen!!!