Dag 8 in de Eifel: Rondwandeling vanuit Dudeldorf via het Kylltal.

27 september 2021 - Woerden, Nederland

Om 8 uur gaan we eerst naar de bakker en die blijkt belegde broodjes te verkopen. Dat is een meevaller. Dan gaan we ontbijten, inpakken en uitchecken. Dag mevrouw de eigenares, de paardenkoppen vertrekken en zullen u niet missen.

Voordat we naar huis gaan rijden willen we nog een laatste wandeling maken door dit prachtige gebied. Deze wandeling is niet erg spectaculair maar toch leuk om nog gedaan te hebben.

Dit was de eerste keer dat we bij SNP-reizen boekten. Ik moet zeggen dat de wandelingen perfect beschreven waren en dat wij het heel leuk vonden om met zo'n beschrijving in de hand de weg te zoeken. En mochten we er een keer niet uitkomen dan was er altijd nog de app om ons de juiste weg te tonen. Perfect.

En dan rijden we terug naar huis waar we weer veilig aankomen. Het zit er weer op.

*Wat was het leuk.
*wat ben ik er trots op dat ik zoveel heb kunnen lopen.
*wat hebben we goed weer gehad.
*wat is de Eifel mooi.
*wat hebben we hier ontzettend van genoten.

Dit gaan we absoluut vaker doen.