Onze laatste dag in Honduras

4 februari 2019 - Tela, Honduras

Half 8 ontbijt, kwart over 8 worden Will, Roelof, Claudine en Nico opgehaald. Zij gaan kajakken in de mangrove en een garifadorp bezoeken.

Ik heb nog steeds last van mijn rug dus ik besluit het vandaag rustig aan te doen. Ik ga lekker naar het strand en zwemmen in zee. Er is een enorme stroming. Even opletten dus.

Marina is met mij op het strand. Het is gezellig en lekker relaxed, beetje lezen, beetje zwemmen en bakken. Heerlijk.

Marina kan echt de hele dag bakken, ik niet. Rond het middaguur heb ik het wel gezien en ik ga terug naar het hotel. Tijd om te lunchen en een lekker vruchtensapje te drinken.

Dan komen de kajakkers alweer terug. Super enthousiast zijn ze, weinig dieren gezien maar wel heel leuk geweest om te manouvreren met de kajak in de mangrove. De lunch daarna in het garifadorp was prima maar er zat veel graat in de vis. Will had als enige voor kip gekozen, die had geen klagen.

We lopen nog even naar Tela Vieja (=half uur lopen) om nieuwe rum en cola in te slaan. We pakken even lekker een terrasje alvorens in de drukkende hitte terug te lopen naar ons hotel.

Omdat het niet veilig is om na donker nog buiten rond te huppelen eten we met de hele groep in het hotel. Na het eten gaan er een aantal naar bed en evalueren wij met ons clubje van 4 de dag onder het genot van een rum-colaatje.

1. Anja:
    5 februari 2019
    Leuk Betty en Wil, deze verhalen. En leuke foto's! Maarre...aan de rum cola?! Hahaha...daar slaap je lekker op! Geniet er nog van en doe voorzichtig :-)
    Groetjes, Frans en Anja
  2. Wil Blom:
    7 februari 2019
    Goede keuze om rustig aan te doen met je rug Betty. Sterkte daar mee!
    Ook leuk dat de anderen zo genoten hebben deze dag.
    Zo te lezen steeds hebben jullie een gezellige club. Fijn!!!