Pulhapanzakwatervallen, Honduras

2 februari 2019 - Tela, Honduras

Vandaag weer een lange reisdag. Om 6.20 uur ontbijten bij Viavia en om 7 uur op pad.

Vandaag gaan we eerst de Pulhapanzak watervallen bekijken, een lange rit. Na een korte koffiestop en een snelle lunch bij Hotel Finca Las Glorias aan het Yojoameer komen we om kwart voor 3 aan bij de watervallen.

Hier kan je een canopytocht doen, met een gids tot achter de watervallen lopen en zwemmen in de rivier. Wij doen geen van allen omdat we nog verder moeten naar Tela wat nog zo'n 3 uur rijden is.

De watervallen zijn beslist erg mooi en het bekijken zeker waard. Maar ze liggen totaal niet op de route naar Tela en om hier nu een paar uur extra voor in de bus te zitten..... hmm..... wat mij betreft niet de moeite waard.

Na zo'n 3 kwartier zijn we allemaal uitgekeken en stappen we weer in de bus. En door..... verder naar Tela.

Om 7 uur komen we aan in Hotel Playa Bonita. Ons wordt op het hart gedrukt om niet in het donker Tela in te gaan, dat is niet echt veilig.

Dus blijven we in het hotel eten. Onze kamers ruiken muf, het eerste hotel waarvan ik denk dat ik het niet zo naar mijn zin ga hebben. En dan blijven we hier ook nog eens 3 nachten. We gaan het zien.