Shoppen

1 februari 2013 - Kuta, Indonesië

Vandaag gaan we lekker een daagje shoppen. Kuta leent zich hier heel goed voor. Sven zoekt een jas, Will en Lars willen een pak. Dus eerst naar de kleermaker. Er wordt een model en stof uitgezocht en dan kan het onderhandelen beginnen. Tot de kleermaker hoort dat we morgen vertrekken. Hij zegt dat het onmogelijk is. Jammer hoor.

We gaan de markt op en snuffelen in de kraampjes en slaan onze slag. Er worden korte broeken, schoenen, slippers, shirts en blouses gekocht. Inmiddels heeft Lars een andere kleermaker gevonden die wel een pak en blouse op maat kan maken voor 2 uur morgenmiddag. En die man kan zelfs ook nog voor Will een driedelig kostuum met blouse maken voor die tijd. Bestellen dus maar.

Na de lunch gaan we naar het strand, lekker zwemmen in de zee. Het is rustig op het strand en er zijn best hoge golven in de zee. Goed voor een paar uurtjes lol in het water.

Als we zijn opgedroogd gaan we een hapje eten en daarna onder het genot van een large bintang een potje shithead te spelen.

En dan is het alweer bedtijd. Sinds de jongens erbij zijn leest Cindy weer elke avond een sprookje voor het slapen gaan, russische sprookjes dit jaar en er worden heel wat koppen afgehakt en zo. Maar vanavond moeten we het zonder sprookje stellen want de jongelui gaan weer stappen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl