Ned: Op vakantie met onze kleine kids

23 oktober 2004 - Nederland, Nederland

Als Will en ik elkaar leren kennen hebben wij geen van beide veel gereist. Behalve de gebruikelijke vakanties met vrienden naar Valkenburg en Renesse ben ik nog in Parijs, Engeland, Oostenrijk, Italië en Mallorca geweest en dat is het dan wel.

Omdat wij een veehouderij hebben besluiten wij om ons te richten op ons bedrijf en ons gezin. Wel willen we later gaan reizen en iets meer van de wereld gaan zien. Dus toen de kinderen klein waren gingen we een weekje per jaar naar een bungalowpark in Nederland. Eerst altijd naar CenterParcs, een fantastische organisatie als je echt kleine kinderen hebt vanwege het mooie zwembad. Later werden het parken van andere organisaties en we hadden altijd leuke vakanties.

Tot de kinderen in 2005 aangaven dat ze Nederland nu wel gezien hadden en graag ergens anders naar toe wilden. De keuze viel op Tsjechië. Cindy was daar al eens met scoutingkamp geweest en wilde daar graag nog eens naar toe.