Sri Lanka 2024, weer naar huis.

24 februari 2024 - Woerden, Nederland

Zaterdag 24 februari, naar huis.
Geslapen heb ik niet, wel lekker gelegen. We zijn vroeg genoeg op het vliegveld, nemen afscheid van Mahendra, Susil en Gaya. De vlucht loopt geheel volgens plan.

En nu zijn we weer thuis, fijn om straks kinderen, kleinkinderen, familie en vrienden weer te zien. En de honden op te kunnen halen.

Het was een fantastische reis, Sri Lanka is echt een aanrader. Mahendra is een hele goede reisgids die heel erg zijn best doet om het iedereen naar de zin te maken. Nadeel van een lokale gids is dat alles in het engels gaat. Voordeel is dat je iets meer meekrijgt van de cultuur van het land. En Mahendra spreekt heel goed engels.

We hadden een aangenaam reisgezelschap. Bedankt voor de gezelligheid Ann, Marc, René, Sandra, Hannie, Ad, Martin, Martijn, Jos, Els, Marjel, Sija, Ineke, Annetje, Petra, Annemarie, Tessy en Jolante. Het was plezierig om met jullie te reizen. Het ga jullie goed.

Sri Lanka, wat een prachtig land. Heel erg groen, bergen, watervallen, theeplantages, rijstvelden, stranden, jungle, wildlife (oa. olifanten, waterbuffels, apen, vogels enz, enz.), tempels, stupa's (dagoba's), een relaxte sfeer, vriendelijke bevolking, goede wegen, redelijk ontwikkeld en schoner dan de andere landen die wij gezien hebben in Azië. Ik snap waarom men Sri Lanka de parel van de Indische Oceaan noemt en ben het daar helemaal mee eens.

1. Wil B.:
    24 februari 2024
    Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben!!!
    En ook fijn om te lezen dat het ook fijn is om weer thuis te zijn!!!
  2. Josien:
    24 februari 2024
    Jeetje jullie reis zit er al weer op! Ik heb genoten van al je verhalen.
  3. Beatrijs:
    Welkom thuis,
    Ik heb weer genoten van al je belevenissen.
  4. Margret:
    24 februari 2024
    Weer lekker at home, heerlijk genoten van jullie reis waar jullie weer mooi op terug kunnen kijken, en ik genoten van je leuke reisverhalen.
  5. Els:
    25 februari 2024
    Fijn dat jullie weer zo’n mooie vakantie hebben gehad!! En bedankt voor je mooie verhalen.En tot zondag🥰🥰
  6. Maartje Spruit:
    26 februari 2024
    Welkom home Betty en Will,zal wel weer ff wennen zijn uit de warmte in ons kille natte kikker land. Tijd is omgevlogen ,bedankt v je leuke verhalen .👌

Jouw reactie