Naam:
Foto’s:
1928
Video’s:

Over mij

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger!

In 2010 zijn Will en ik begonnen met mooie reizen maken. We kregen regelmatig de vraag of we het thuisfront niet op de hoogte konden houden van ons reilen en zeilen tijdens onze reizen, dus toen ben ik begonnen met een reisblog bij aroundtheglobe.nl, Helaas houdt deze op te bestaan.

Vanaf nu ga ik dus deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reizen. Kom snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Over mijn reis

Wij maken geen lange wereldreis maar reizen wel de wereld over.

Bezochte landen

Ik heb 43 landen (17%) bezocht:

Argentinië, Australië, België, Bolivia, Cambodja, Costa Rica, Denemarken, Duitsland, El Salvador, Ethiopië, Frankrijk, Griekenland, Guatemala, Honduras, Hongarije, India, Indonesië, Italië, Kroatië, Luxemburg, Marokko, Mexico, Myanmar, Nederland, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oeganda, Oostenrijk, Polen, Portugal, Qatar, Rusland, Singapore, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.