Sri Lanka 2024, Colombo

23 februari 2024 - Colombo, Sri Lanka

Vrijdag 23 februari, naar Colombo.
De ochtend zijn we zoet met de rit naar Colombo. Het is verzengend heet dus bij de airco in de bus is geen straf. We krijgen een stadstour door Colombo (de hoofdstad van Sri Lanka) alvorens in te checken bij hotel Zest.

Wat een mooi hotel is dit, helemaal top. We zoeken met Marc en Ann een restaurantje om te lunchen maar er is veel gesloten. Het is volle maan, een vrije dag in Sri Lanka. Bovendien sluit deze aan op het weekend dus veel Sri Lankanen gaan een weekendje weg.

We lunchen in het hotel, is lekker. Daarna gaan we naar de rode moskee. Onderweg komen we langs een hindoetempel waar een bruidspaar foto's aan het maken is. We lopen via de markt weer terug naar het hotel. Op de markt scoren we een bloesje voor Will voor €2,50. Kunnen we niet laten liggen haha. Colombo is voor mij verrassend, een stad waar meer te zien is dan ik had gedacht en waar je best een hele dag door kan brengen.

Druipend van het zweet komen we terug in het hotel. We verlangen naar een douche en spreken met Marc en Ann af om vroeg te dineren in het hotel zodat we daarna nog even kunnen proberen te slapen. Om 12 uur vannacht vertrekken we naar het vliegveld.

1. Els:
    23 februari 2024
    Oh dan zit het er bijna op!! Nou jullie hebben weer genoeg gezien en gedaan zo te lezen. Bedankt voor de leuke brieven en volgens mij hebben jullie een topvakantie gehad!! Hele goede reis morgen en tot gauw!!
  2. Marion Ringeling:
    Goeie reis terug!!
  3. Wil B.:
    23 februari 2024
    Fijn dat de laatste belevenissen en het hotel goed waren. Goede terugreis!!!!
  4. Sonja:
    23 februari 2024
    Leuk om jullie te hebben mogen volgen weer , wat een super reis was dit weer ,als je het allemaal leest .maar aan alles komt een eind weer goede vlucht terug maar weer .
    Tot gauw
    Gr Sonja
  5. Elsbeth:
    24 februari 2024
    Het was weer super leuk om mee te mogen genieten met jullie heerlijke vakantie. Goeie reis terug,
    Gr Elsbeth

Jouw reactie