Nepal 2023: nogmaals skaten.

26 oktober 2023 - Kapan, Nepal

Na de ochtend dal bhat gaan we ons klaarmaken om naar Skateland in Kapan te gaan. Het is fijn om iets met de grotere kids te doen. Komen ze ook eens van hun kamer af. Ze zijn opgewonden, hebben er echt zin in.

Amar wil ook graag mee. Alleen maar kijken didi. Nou Amar, je mag best mee maar alleen als je ook gaat schaatsen. Oke didi, dan doe ik mee.

De kleintjes willen ook graag mee. Nee joh, dat kan niet, ze hebben niet van die kleine schaatsjes. Maar we willen kijken didi. En zo gebeurd het dat we met het hele huis naar Kapan lopen.

Nandasingh weet een kortere weg, supersteil naar beneden. Weet je dat wel zeker Nanda? Ja didi, dat weet ik zeker. Om een lang verhaal kort te maken...... het was not a shortcut but a longway to skate.

Wederom blije gezichten, er werd volop genoten. Temba vraagt of ik achterop de scooter mee terug wil. Eigenlijk niet maar vanwege mijn voet doe ik het toch maar.

Terug in het tehuis halen we ijsjes voor iedereen. Thank you didi for such a wonderful day. I will never forget this day, this was the best day of my life. En daar doe ik het voor.

Saroj komt weer alleen, top, kunnen we alweer een goed gesprek hebben. En zowaar lukt dat wonderlijk genoeg goed.

Jesper en ik eten met Lies en Gerda aan de overkant. Daarna spelen we nog een potje Keezen en hebben we de grootste lol

1. Christel:
    27 oktober 2023
    Wat staat die kleurige jurk je goed!
  2. Betty:
    Dank je wel.
  3. Wil B.:
    27 oktober 2023
    Groot en klein allemaal mee!! Goed gedaan Betty. En als iemand dan zegt dat het de mooiste dag van zijn/haar leven is dan mag je heel trost zijn op jezelf Betty!! En ook deze dag nog een goed gesprek met Saroj. Mooie dag geweest voor iedereen. Alleen jammer van je voet. Sterkte daarmee.
  4. Wilma:
    27 oktober 2023
    Als je hoort dat het de mooiste dag uit hun leven is dan mag je groeien van trots Betty.
    Daar krijg ik tranen van in mijn ogen.
    Zo mooi dat jij dit doet en hoe dankbaar ze zijn. Dat je zoveel betekent voor deze kinderen. Wel heel vervelend dat je nog last van je voet hebt.
  5. Josien:
    💖 💖
  6. Karianne:
    28 oktober 2023
    Wat ontzettend leuk met zijn allen op pad! Genieten voor allemaal 😃