Nepal 2023: Winkelen.

11 november 2023 - Kathmandu, Nepal

Vandaag vertrekken er weer veel kinderen naar huis vanwege Tihar. Het wordt weer leeg in het tehuis. Met de overgebleven kinders gaan we kleuren op nummer. Vinden ze bijzonder leuk.

Ik ben met Saroj, Aayushma, Sudip, Chhechi, Bikram en Som gaan winkelen. Saroj gaat mee voor het onderhandelen want hij heeft al genoeg nieuwe kleren gehad. Voor Som, Bikram en Sudip koop ik schoenen, voor Chhechi een bruine cargobroek met beige warme trui en voor Aayushma koop ik een kurta. Iedereen blij en gelukkig.

We gaan eten bij G-cafe. We bestellen allemaal een drankje en verder 2 pizza's en 4 schalen momo's om te delen. Het is weer heel gezellig en ik heb eindelijk het idee dat er een kleine opening is in het contact met Bikram. Die knul is zo gesloten, daar kom ik haast niet doorheen. Maar vandaag heb ik samen met hem gelachen en wilde hij zelfs een knuffel van me. Heel bijzonder.

Ellen is weer terug van trekking en ze heeft het leuk gehad in Sherpaland. Fijn dat ze terug is, dan kan ze mooi meedoen met keezen. Ook met Ellen is het lachen

1. Wil B.:
    12 november 2023
    Voor de kinderen die niet naar huis gaan is het een fantastische dag geweest dankzij jou Betty! Leuk om zo met ze te winkelen en ze blij te maken.
    En de aanhouder wint ..... Birkam!