Nepal 2023: Will en Sven zijn er.

12 november 2023 - Kathmandu, Nepal

Will en Sven landen om 9 uur. Samen met Saroj ga ik naar het vliegveld en wat is het fijn om mijn mannen weer te zien. Ze hebben een goede vlucht gehad. Saroj hangt ze een kata om, welkom in Nepal.

Vanwege Tihar komt er een bandje binnen als wij aan komen in het guesthouse. De sfeer zit er gelijk goed in. En nu eerst een kopje thee. Daarna de spullen naar de kamer.

Saroj gaat weer, Aayushma komt kennismaken. We gaan naar de stupa, lopen een Kora, kopen een waterdichte tas voor hun trekking, lunchen bij Pho99 op het dakterras, lopen weer terug, drinken onderweg nog koffie en weer terug gaan Will en Sven ff een tukkie doen.

Lies heeft een vergadering belegd voor morgen. Ik zeg dat ik dat niet zo leuk vind, morgen wil ik echt met Will en Sven op pad. Dus wordt de vergadering verzet.

Om 6 uur maak ik de mannen wakker, Nandasingh is onderweg met de kleintjes om op te treden voor Tihar. Omdat de vader van Lobsang pas is overleden mag hij eigenlijk een jaar lang niets vieren. Maar ik heb ook een guesthouse zegt hij. Dus is er alleen dit optreden vanavond en Lobsang blijft binnen.

De kinderen dansen en zingen en hebben lol. De gasten klappen en dansen mee met de laatste dans en hebben lol. Er wordt gul gegeven voor de kids. Het optreden was vooral vertederend.

Ik neem Will en Sven mee eten naar Himalayan Thakali Cuisine. We eten pakoda's, c-momo's en chicken sizzler. Heerlijk weer.

Terug in het guesthouse is de groep studenten vertrokken. Fijn hoor, een beetje rust in het huis. Ik hoop dat ze een veilige en fijne vlucht terug naar Nederland hebben.

1. Sonja:
    13 november 2023
    De tijd vliegt om Fijn dat Wil en Sven er zijn .
    Het lijkt of je dit jaar , wat meer tijd voor je zelf kan pakken ?het klinkt wat relaxter allemaal. Hoop dat het ook zo is . Tot gauw maar weer gr Sonja
  2. Margret:
    Hoi Betty,
    Wat een gezelligheid dat Will en Sven gearriveerd zijn.
    Maak er een gezellige tijd van met elkaar, en wens de mannen succes met hun trekking.
    We gaan jullie verhalen weer met veel plezier lezen.
    Groetjes,
    Margret en Ton
  3. Cora Janmaat:
    Hoi Betty, wat fijn voor je dat je Wil en Sven weer in je
    armen kan sluiten, Genieten jullie met elkaar.
    En voor Wil en Sven een mooie trektocht samen.

Groetjes Cora
  4. Maartje Spruit:
    14 november 2023
    He Betty , zit weer een paar verhalen te lezen na de beving,wat fijn dat Will en Sven ook weer veilig gearriveerd zijn en jullie nu samen of los van elkaar weer mooie herinneringen kunnen gaan maken.geniet ervan !! HG v Maartje.