NZ: Kaikoura.

26 januari 2023 - Kaikoura, Nieuw-Zeeland

Om 8 uur vertrekken Gerty, Linda, Wiesje, Peter en Freeke om te gaan zwemmen met dolfijnen. Ze gaan met een boot de open zee op en daar kunnen ze tussen de wilde dolfijnen gaan zwemmen. Ze zijn razend enthousiast als ze weer terug komen, ze hebben tussen een school van zo'n 250 dolfijnen gezwommen. Het is een fantastische ervaring voor ze geweest.

Om 10 uur vertrekken Piet, Ingrid, Sjaak, Annemiek, Jos, Jacqueline, Gerard, Wietze, Hennie en Douwe om op zee naar zoek te gaan naar walvissen. Ook zij hebben succes, ze zien een potvis en een school orka's. Ook zij zijn bijzonder enthousiast over hun trip.

Piet, Dimphy, Inca en wij twee hebben deze dure tours niet geboekt. Wij gaan een 10 km lange wandeling maken. Wij lopen langs een kolonie zeeleeuwen. We kunnen heel dichtbij deze dieren komen. Bovendien is deze wandeling zo ontzettend mooi, echt wauw, wauw, wauw.

Deze wandeling is heel afwisselend langs de kust, over een berg, door grasland, door het bos weer over een berg. We komen uit in het dorp en snakken naar een koud biertje. Daar komen we Gerard tegen. We drinken wat en we eten er wat. Als we terug willen gaan lopen naar het hotel komt net onze bus langsrijden. Mag ik van u een lift meneer? Dat mag, iedereen blij en zo komt er weer een hele leuke dag ten einde.

1. Elsbeth:
    26 januari 2023
    Wat klinkt het toch allemaal heerlijk daar. Volgens mij hebben jullie een superleuke groep en genieten jullie enorm van de mooie natuur.
  2. Wil B.:
    26 januari 2023
    Iedereen volop genoten vandaag. Fijn!!!