Dag 11: Complete chaos.

24 april 2022 - Kathmandu, Nepal

Voor vandaag heb ik een regenboog op een groot vel papier getekend (mijn tekentalent is niet bijzonder groot) en repen crepepapier geknipt. We gaan propjes plakken. Het is zaterdag, douche/wdag, dus de kinderen zijn nog wel even bezig. Ik begin samen met Probesh (die al uit de douche is) en al snel komen er steeds meer kinderen bij. Groot en klein vinden dit verrassend leuk.

Heb je nog meer papier didi? Nee sorry maar vraag het even aan Dipendra. Die heeft nog en ze maken nu een eigen ontwerp. Grappig dat ze dit zo leuk vinden. Joseph plakt van de overgebleven stukjes crepepapier de tekst:
Thank you bettydidi en cappydai.
Hoe lief is dat!!!

Dan gaan we beginnen met het spel van Casper, CRAZY 88. De kids krijgen 88 opdrachten zoals: steek een vinger in andermans neus, maak koffie voor Cappy (Casper vinden ze lastig uit te spreken), vouw een papieren vliegtuigje en gooi dat van het dakterras enz, enz.

Ze krijgen 2,5 uur de tijd om zoveel mogelijk opdrachten te maken. Ze maken er foto's of filmpjes van die ze bij ons moeten laten komen zien. Wie de meeste opdrachten goed vervuld heeft gewonnen. Het is een gegil en geren, de kids zijn bloedfanatiek en het is een complete chaos. Geweldig.

Ik ga met Ger, Felix, Hugo en de meisjes eten bij La Vie, want Willemijn en Naomi hebben trek in westers eten. Het is een restaurant in een grote tuin met lifemuziek. Dat is helaas behoorlijk luidruchtig. Vooral omdat de tafel naast ons uit volle borst mee zit te bleren. Best wel irritant.

Het eten is goed, we hebben genoeglijke gesprekken en we lachen veel. De meisjes gaan maandag op trekking maar Naomi is vandaag van de trap gevallen en heeft nu een dikke knie. Het is te hopen dat dat maandag weer in orde is.

1. Karianne:
    25 april 2022
    Wat een leuke dag weer! En genieten voor de kinderen en dus ook voor jou. Heerlijk ☺️