Nepal 2023: Eten bij Goma.

1 december 2023 - Kathmandu, Nepal

Ook Pam is weg, met de bus naar Pokhara voor een trekking. Zij wordt morgen opgehaald door Deepak die haar gids zal zijn.

Ik bedacht dat Pam met kerst ook nog hier is dus ben ik voor haar ook nog een cadeautje gaan kopen. Dat wordt een verrassing voor haar met kerst.

Ik maak nog wat woordzoekers en leg Sunil uit hoe hij dat kan doen. Vanmiddag kom ik niet, ik heb om 4 uur afgesproken met Saroj en Aayushma. We gaan naar Chabahil om een vest te kopen voor Goma. Saroj en ik zijn uitgenodigd om bij haar te komen eten.

Saroj vind het ongemakkelijk. Ik vraag hem waarom, hij is toch al jaren bevriend met Aayushma. Toch vindt hij het raar en gaat hij liever niet. Ik zeg hem dat hij mee moet en dat ik het niet geloof als hij ineens ziek blijkt te zijn.

Dus gaat hij mee. De ongemakkelijkheid is snel over als Goma zegt dat het zijn huis is en hij altijd welkom is. Goma heeft fantastisch gekookt, biryani met kip en een zalige salade. Het is reuze gezellig. Na het eten loopt Saroj met me mee naar het guesthouse om me weer veilig af te leveren.