Nepal 2023: De grote uittocht.

18 oktober 2023 - Kathmandu, Nepal

Deze ochtend komt Hans aan. Die ontmoet ik elk jaar hier. Leuke vent, dus gezellig dat hij er weer is. Ook het amsterdamse stel komt buiten bij ons zitten.

Vandaag hoef ik niet vroeg naar het tehuis. De school is dicht, de vakantie is begonnen. Als ik om 10 uur bij het tehuis kom lijkt het wel de grote uittocht. Veel kinderen gaan naar huis voor dashain. Ze vertrekken vandaag en morgen. Het wordt dus heel stil de komende weken. Niet veel te doen.

Ik speel wat spelletjes met een paar meisjes, help Ganga met het aanmaken van een mailadres en heb weer een heel fijn gesprek met Nandasingh. Ik eet dal bhat mee in de het tehuis en dan ga ik weer terug naar het guesthouse.

Saroj bericht dat hij vandaag niet kan komen. Prima joh, je hoeft echt niet elke dag te komen.
Maar morgen ben ik er weer hoor mom.

Ik eet vandaag samen met Hans, Mark en Regina in het guesthouse. Een van mijn favoriete prakjes, chowmein.

1. Wil B.:
    18 oktober 2023
    Hoi Betty, leuk van de Nederlandse mensen die er zijn. Wel jammer lijkt me dat er nauwelijks kinderen in het tehuis zijn de komende tijd.