Nepal 2023: Inkopen doen.

5 november 2023 - Kathmandu, Nepal

Iedereen loopt kreupel vandaag, allemaal hebben ze spierpijn. Van de voetbal. Amar zegt: didi, first paining because skating, now paining because football. What next?
Best knap he, voor iemand die "geen" engels spreekt. Ik verzin nog wel wat waar je spierpijn van krijgt hoor Amar.

Met Lies en Gerda naar Thamel om sloffen en sjaals in te slaan voor de diverse markten in Nederland. We kopen zoveel dat de taxi propvol zit en wij er nauwelijks meer bij kunnen. Het is weer hilarisch om ons en de inkopen weer thuis te krijgen.

We zijn te laat terug om nog naar het tehuis te gaan. Dus neem ik even de tijd om een boekje te lezen. Dat is er nog nauwelijks van gekomen sinds ik hier ben.

Met Jesper (die vandaag bij Hopefull Home in Bhaktapur was kijken) ga ik eten bij Himalyan Thakali Cuisine. Heerlijk..... sizler. Genieten. En uiteraard sluiten we de dag af met een spelletje keezen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Josien:
    6 november 2023
    Je schudt ze wel even wakker haha...sporten, Engels praten. Maar ze zijn erg blij met jou 🥰 en jij hebt het erg naar je zin volgens mij.
  2. Wil B.:
    6 november 2023
    Je houdt ze lekker bezig Betty! Als jij net zo Nepalees zou praten als Amar Engels :):)
    Lekker die inkopen! Hebben jullie een extra plaats in het vliegtuig genomen om het in Nederland te krijgen?
    Nog nauwelijks tijd gehad om te lezen Betty.....druk baasje!
    Zo te lezen heb je weer een fijne dag gehad.