Nepal 2023: En nog een keer skaten.

28 oktober 2023 - Kathmandu, Nepal

Marijke (die ik ken van nepalese les) komt ontbijten in het guesthouse en gaat daarna mee naar het tehuis. Ik laat haar alles zien wat er te zien is en stel haar voor aan de staff. Zij komt in januari vrijwilligerswerk doen in het tehuis.

We doen wat spelletjes en dan komen Iris, Lisa en Mark van MyQuest ook voor een rondleiding door het tehuis. Terwijl we aan de thee zitten komen Saroj, Suraj, Suraj en Arjun binnen. Met hen ga ik naar skateland. Zij wonen niet meer in het huis maar zo hebben ze ook eens een leuk uitje in een vrij uitzichtloos bestaan.

En leuk vinden ze het. Weer een succesmiddag. Het is zo fijn om ze op deze simpele manier zo'n fijne dag te bezorgen.

Met Iris, Lisa en Mark spreek ik af dat ze maandagochtend nog eens mee gaan naar het tehuis en dan ook naar de school.
Met Marijke spreek ik af dat ze me belt als haar moeder er is zodat zij ook mee kan naar het tehuis. Haar moeder neemt wat spul voor de kinders mee en dan kan ze dat zelf overhandigen.

Hans is terug van trekking, fijn om hem weer te zien. Martine is vandaag aangekomen uit Nederland, het is ook heel fijn om haar weer te zien.

1. Wil B.:
    29 oktober 2023
    Tjonge Betty, wat gebeurt er toch elke dag veel!