Nepal 2023: Leuk bezoek.

16 oktober 2023 - Kathmandu, Nepal

De dag van vandaag verliep zonder bijzonderheden dus ik dacht vandaag niets te schrijven. Maar ik veranderde van gedachten. We hebben met de kinders vlinders gemaakt van ijslollystokjes, verf, chenilledraad en smeltkralen. Was superleuk. Sujata speelde kapster en heeft mijn haar gedaan. Best leuk.

En Jesper en ik bleven dal bhat eten in het tehuis. Vandaag met spinazie, maar dan de nepalese en die is anders dan de onze. Het was een beetje spicy, voor mij net niet teveel om lekker te zijn. Voor Jesper to much.

Vanavond kwam Saroj met Sujan en met Dev. En dat maakte dat ik toch even wil schrijven. Ik vind het zo onwijs leuk om Dev te zien en te spreken. Ik heb altijd een zwak gehad voor hem en hoe leuk is het dan als hij de moeite neemt om me te komen bezoeken. We hebben een hele gezellige avond en ik ga pas om half 10 naar bed.

1. Josien:
    16 oktober 2023
    Een dag zonder bijzonderheden kan ook een goede dag zijn. Je hebt leuke dingen gedaan!
  2. Karianne:
    16 oktober 2023
    Wat een leuke foto’s. Iedereen vandaag toch gezellig bezig geweest
  3. Else Smit:
    17 oktober 2023
    Ha ha. Pas om half 10 naar bed. Heerlijk Betty al die verhalen.Ook zonder bijzonderheden leuk om te lezen en zo een inkijkje te hebben.
  4. Betty:
    17 oktober 2023
    Ja haha, hier ligt iedereen om half 9 / 9 uur plat. Dus half 10 is laat.