Nepal 2023: Scooter.

21 november 2023 - Kathmandu, Nepal

Wat fijn om vanmorgen weer in het tehuis te zijn. Iedereen, kids én staff, kwamen me vertellen hoe blij ze zijn dat ik er weer ben. We missed you so much didi. Hou eens even op, ik was maar 5 dagen weg, er was een nieuwe vrijwilligster Pam én velen van jullie waren op vakantie naar huis. Toch hebben we je gemist didi.

Om 10 uur stap ik achterop de motor bij Temba. We gaan een scooter uitzoeken. Het is ongelooflijk hoe snel we het geld bij elkaar hebben kunnen krijgen. Mijn dank aan alle sponsors is enorm groot. Ik, en met mij iedereen in het tehuis, is er zo ontzettend blij mee en dankbaar voor. Het wordt een rode Honda. Zaterdag zijn Will en Sven hier en dan kunnen wij de scooter officieel overhandigen.

Pam is ziek maar voelt zich goed genoeg om mee te gaan naar het tehuis. Dat is leuk. We spelen wat spelletjes en basketballen wat en dan is het alweer tijd om naar huis te gaan. Om half 6 komt Saroj om naar de opticien te gaan. De bril die ik vorig jaar voor hem kocht is kapot dus we gaan voor een nieuwe. Dit keer kiezen we een wat steviger montuur uit. Nu maar hopen dat deze wat langer mee gaat.

1. Wilma:
    21 november 2023
    Wat een prachtige scooter!
    Wat fijn dat jij, Will en Sven de scooter zaterdag kunnen overhandigen.
  2. Wil B.:
    23 november 2023
    Fantastisch van de scooter Betty!!! Ook dat heb je weer mooi voor elkaar en je maakt er zovelen blij mee!