Nepal 2023: De trekking begint bijna.

2 november 2023 - Kathmandu, Nepal

Ik had al gehoord dat de bof heerst in Kathmandu. Nu heeft Bamdev dus de bof en is ziek thuis.

Er was weer een meeting van MyQuest. Ze krijgen een rugzak, slaapzak, matje en instructie. Na de meeting zegt Saroj: ik moet nu gaan maar ik kom vanavond nog even. Hoeft niet joh. Maar wil ik graag. Oke dan.

Inge komt even dag zeggen. Zij is al jaren bevriend met Lies. We drinken gezellig een kopje koffie. Maandag vliegt zij terug naar België.

Vanmiddag in het tehuis hangt het rooster voor het voetbaltournooi op het bord. Ze hebben de teams onze namen gegeven. Dus nu is het bluffen geblazen. Je snapt natuurlijk wel dat team Betty gaat winnen. En dat alle andere teams lozers zijn haha. Daar is niet iedereen het mee eens.

Saroj komt langs, hij is zowel opgewonden als onzeker over de trekking, we praten daar over en ik beloof dat ik hem morgenochtend uit zal zwaaien. Dat wordt half 6 opstaan. Nou, zegt Gerda, veel plezier, ik begin er niet aan.

We eten pizza bij Fusion, gaan terug naar het guesthouse en op tijd naar bed. Gerda krabbelt terug want Binita vind het niet eerlijk dat ik hen wel uit kom zwaaien en zij niet. Ze vraagt of ik op de deur wil kloppen morgenochtend, haha.
Welterusten.

1. Wil B.:
    2 november 2023
    Trekking en voetbaltoernooi. Met jouw support gaat dat helemaal goed komen denk ik!!