Nepal 2023: Will en Sven weer weg.

14 november 2023 - Kathmandu, Nepal

Om 7 uur ontbijten met Will en Sven. Om half 8 komen gids Furi en porter Kami binnen. Klaar om op trekking te gaan. En dan moet ik alweer afscheid van ze nemen. Dag lieverds, fijne trekking, veel plezier en kom veilig weer terug.
Ze stappen in de jeep en daar gaan ze dan. Op naar Manaslu.

Ik loop met Gerda naar het tehuis, halen wat tassen op en gaan dan naar de stupa. Geld wisselen en nog een tas kopen voor Gerda.

We hebben een bestuursvergadering met Temba en Dev. Er zijn weer veel dingen te bespreken. De vergadering verloopt goed.
We hebben bijna het geld voor de scooter bij elkaar. Wat nog mist leg ik wel bij. Dus Temba mag er een gaan kopen. Superblij mee, met grote dank aan alle lieve mensen die ons hebben gesponsord.

We eten bij Himalayan Thakali Cuisine. Namaste didi, zegt Lamu de serveerster. Ik schrijf wel vast chicken sizzler voor u op. Haha, vandaag niet Lamu, vandaag wil eggspringrolls. Die zijn ook erg lekker.

We praten nog ff lekker bij met Iris, Lisa en Mark. Zij gaan morgen naar huis en hebben daar absoluut (nog) geen zin in.

1. Karianne:
    14 november 2023
    Wat heerlijk dat Will en Sven er weer even waren maar ook lastig om ze dan weer uit te zwaaien. Fijn om te lezen dat de scooter er kan komen. 👍🏻
  2. Wil B.:
    15 november 2023
    Hoi Betty, wat lees ik weer fijne berichte van je. Daaronder natuurlijk dat Will en Sven en zijn. En weer de bijzondere en mooie dingen die je meemaakt.
    Wat geweldig van die scooter!!!!
    Fijne dagen met je mannen als ze weer terug zijn.