Sri Lanka 2024, naar Ella.

17 februari 2024 - Ella, Sri Lanka

Zaterdag 17 februari, naar Ella.
Vandaag reizen we per trein naar Ella. Een reis van 3 uur per boemeltrein door de bergen. Het landschap is ronduit schitterend. We rijden langs palmbomen, groene theeplantages, diepe dalen, watervallen, kleine stationnetjes en door inktzwarte tunnels. Echt heel erg mooi.

In Ella checken we in bij hotel  Oak Ray Ella Gap Hotel in het centrum van het super toeristische stadje Ella. We verkennen het stadje wat erg druk is met vooral jonge backpackers.

Met de groep gaan we eten bij Chill. Het eten is goed maar verder is het niet mijn soort tent. Erg druk, harde muziek die ik niet leuk vind en bovendien behoorlijk duur. Dit is meer iets voor een jongerenreis.

We vieren de 76e verjaardag van Annetje. We hebben taart en een cadeautje voor haar gekocht. Ze is echt blij verrast.

Daarna gaan we terug naar het hotel. Er lopen gillende en krijsende kinderen over de gang te rennen. Zelfs met mijn oordoppen in hoor ik ze. Pfff..... dit belooft een lange nacht te worden.

1. Karianne:
    19 februari 2024
    Wat fantastisch om je verhalen te lezen! Wij genieten mee! Mooie ervaringen en herinneringen. Gaaf!

Jouw reactie